B2B Marketing: Sådan styrker du salget med lead management

77% af B2B købere synes det er kompliceret og tidskrævende at foretage et B2B køb.

Derfor værdsætter de i høj grad virksomheder, som gør det nemmere at navigere i købsprocessen – blandt andet gennem relevant og hjælpsomt indhold. 

I dag bør marketing spille en stor rolle i hele salgsprocessen og kundeerhvervelsen. Desværre har mange B2B marketingafdelinger alt for længe henvist sig selv til skamfuld irrelevans.

Men det er på tide, at marketing genopfinder sig selv og transformerer afdelingen til en digital og datadrevet funktion, som engagerer kunder og leverer kvalificerede leads til salgsafdelingen.

Det er på tide, at vi får en B2B marketing renæssance…

I dette white paper får du indblik i, hvordan:

  • marketing bør spille en central rolle i virksomhedens vækst  
  • du transformerer marketing fra en omkostning til en indtægt
  • du opbygger relationer og engagerer kunder før du overhovedet møder dem
  • du forener salg og marketing, så de leverer målbar værdi

Hent white paper om B2B marketing

Mindmill Denmark ApS

Hasselager Centervej 21-23
8260 Viby J

CVR-nr.: 32478298

Kontakt

Tlf.: +45 70 77 74 44

E-mail: info@mindmill.dk

© 2018 Mindmill Denmark ApS . Alle rettigheder forbeholdes